نامه ای به دخترم

سلام فرشته ی کوچولوی من
این نامه رو وقتی مینویسم که قراره تقریبا یه دو هفته ی دیگه پا تو این دنیا بذاری و بیای تو آغوشم ان شاالله الهی فدات بشم عزیزم ….
فردا هم که میشه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) که روز دختره …..
گل زندگیم دختر عزیزم روزت مبارک باشه ان شالله که زندگی زهرا گونه و معصومه وار داشته باشی
فاطمه جونم ،
گفتم فاطمه …راستی اسمتم که فاطمه خانوم شد چون بابایی و من یه ارادت خاصی به حضرت فاطمه (س)داریم تصمیم گرفتیم اولین دخترمون هم نام ایشون باشه انشاالله که لیاقت این اسمو داشته باشی و ما هم حقمون رو تو انتخاب اسم ادا کرده باشیم و تو راضی باشی ….
دخترم تو این مدت مثل فرشته ها همرام بودی مثل همدم ،منو عاشق و وابسته خودت کردی هر چند تو با نفسهای من نفس میکشیدی و از خون وجودم زنده بودی ولی خب یه جورایی منم با وجود تو عاشقانه نفس میکشیدم چون دیگه حس مادرانه پیدا کردم با اولین حرکتی که تو شکمم کردی این حس بیشتر شد و روز به روز بیشتر شد تا به امروز که بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهت و گرفتن تو توی آغوشم و بوسیدن گونه های گلبرگ گونه ات است …
عزیز دلم ببخش اگه تو این نه ماه انتظاری اونطور باید ازت پذیرایی میکردم ،نکردم منو ببخش ان شاالله برات جبران میکنم حالا تو که الان صدای مامانو میشنوی برا خودت و مامان هم دعا کن الان خدا خیلی هواتو داره حتی بیشتر از من …..
دخترم تو این روز عزیز به حق حضرت فاطمه معصومه (س) از خدا میخوام که سالم و صالحه باشی و اهل بیت (ع) پناهگاهت باشن ….
فاطمه کوچولوی من روزت مبارک ….
بی صبرانه در انتظارت هستم

#نامه_ای_به_دخترم

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.